Webinar: een e-commerce oplossing voor mode retailers tijdens de coronacrisis

Veel fysieke kledingwinkels in Gelderland worden door de coronacrisis zwaar getroffen. Ze zijn korter open of hebben soms de deuren helemaal gesloten. De omzet daalt. Het Connected Retail-programma van Zalando kan voor deze winkels een oplossing bieden om de financiële nood te minderen en de liquiditeit te vergroten. 

Zalando biedt mode retailers de mogelijkheid hun producten via het online platform van Zalando te verkopen. Normaal gesproken moet daar per bestelling commissie voor worden betaald, maar wegens de coronacrisis ziet Zalando daar tijdelijk vanaf. De omzet wordt wekelijks door Zalando uitbetaald. Voor veel fysieke retailers, die hun winkeldeuren dichthouden, zou het Connected Retail-progamma dus een uitkomst kunnen zijn. Voor Zalando is het een goede manier om haar platform uit te breiden. Momenteel zijn circa 1.500 winkels in Duitsland en Nederland aangesloten en generen hierdoor een belangrijk deel van hun omzet. 

In dit gratis live webinar legt Nina Schifferdecker (Zalando) u meer uit over het Connected Retail Programma en waarom dit voor u als mode retailer tijdens de coronacrisis, (maar ook daarna!) interessant kan zijn.

  • wat: gratis webinar voor kledingwinkels over het Connected Retail-programma van Zalando
  • wanneer: donderdag 30 april 2020 om 16.00 uur
  • duur: ca. 1 uur
  • taal: Engels    

NEEM DEEL AAN HET WEBINAR

Let op: Bovenstaande link leidt u naar Google Hangouts, het platform waarop het webinar te volgen zal zijn. Aanmelden kan vanaf 15.50 uur. 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *